25 december 2022

Correspondent

Correspondent gezocht (John Pezie).
We zijn op zoek naar een vrijwillig(st)er, die het leuk vindt om voor onze KBO-artikeltjes te schrijven voor de Seniorenwijzer en zo nu en dan een berichtje in de Mooi Laarbeekkrant. We denken aan iemand die goed met mensen kan omgaan en in een leuke verhaaltrant een beknopt artikel kan schrijven over de activiteiten van onze KBO, interviews heeft met leden over hun belevenissen en interesses, verslagen maakt van bijeenkomsten en indien mogelijk ook een beetje onze PR kan verzorgen. Hij/zij krijgt de beschikking over korte lijnen met het bestuur, de redacties van de Seniorenwijzer, de Website en met de kartrekkers van de verschillende werkgroepen. Als onze vraag uw interesse heeft gewekt, neem dan vrijblijvend contact op met John Pezie of Ton Schepers.