10 september 2024

Happen, trappen of (in)stappen

Kom op donderdag 3 oktober mee happen, trappen of (in)stappen
(Evenementencommissie)

Wij hebben, als evenementencommissie, weer een leuk programma in elkaar gezet. Op donderdag 3 oktober gaan we gaan happen, trappen of (in)stappen in en rondom Aarle-Rixtel.
Om de mogelijkheid te scheppen voor alle leden om die dag mee te doen, hebben we drie varianten.
1. Een dorpswandeling onder begeleiding van gidsen, waarbij onderweg wordt aangelegd bij twee gelegenheden voor een hapje.
2. Een fietstocht van ongeveer 20 km, met de nodige stops.
3. Een ritje met De Polderexpres, waarbij we één pauze inlassen om de inwendige mens te versterken. Omdat we slechts voor 25 mensen plaats hebben in Polderexpres willen we deze graag gebruiken voor leden die echt niet mee kunnen lopen of fietsen.

Consumpties onderweg zijn voor eigen rekening.
De start is voor iedereen bij De Dreef. We komen daar om 11.00 uur bij elkaar en drinken daar
koffie/thee met een lekker stukje vlaai. Daarna vertrekken we rond 12.00 uur voor de wandeling,
de fietstocht of de rondrit. Na de nodige stops, om de inwendige mens te versterken, zijn we rond 15.30 uur weer terug bij De Dreef, waar we de middag gezellig met een drankje afsluiten.
De eigen bijdrage voor deze middag is 15,– per persoon.
U kunt zich opgeven voor deze middag bij pgroenendaal@upcmail.nl; u dient dan het verschuldigde bedrag van € 15,– over te maken naar rekeningnummer NL 22 RABO 0101411995
tnv Seniorenvereniging KBO Aarle-Rixtel met vermelding ‘happen, trappen’.
Vergeet niet duidelijk aan te geven aan welke activiteit u meedoet. Uw inschrijving geldt pas als
het bedrag op onze rekening staat. Ook kunt u het strookje van blz. 7 invullen en samen met
€ 15,– p.p. bezorgen bij:
Jacobine Wouters, Broekelingstraat 18 of bij Maria Hagelaar, Het Klavier 4.
Inschrijvingen en betalingen dienen uiterlijk vrijdag 13 september in ons bezit te zijn.
Indien u in Aarle-Rixtel woont en het voor u niet mogelijk is met eigen vervoer te komen, dan
kunnen wij dat voor u regelen tegen een vergoeding van € 3,00; hiervoor graag contact
opnemen met Maria Hagelaar: tel. 06-83334605.