9 maart 2024

Jaarvergadering

UITNODIGING JAARVERGADERING
Namens de voorzitter nodig ik u allen van harte uit om deel te nemen aan de Algemene Ledenvergadering, welke zal
worden gehouden op:
Woensdag 20 maart in “DE DREEF”
De vergadering begint om 14.00 uur. De zaal gaat open om 13.30 uur. Uw aanwezigheid wordt zeer op prijs gesteld.
Mocht u verhinderd zijn, dan graag even afmelden bij de secretaris john.pezie@gmail.com (0492-382239)
Phaffstraat 19, Aarle-Rixtel

AGENDA:
1. Opening door de voorzitter.
2. Mededelingen.
3. Goedkeuring Notulen Algemene Ledenvergadering d.d. 8 maart 2023.
4. Jaarverslag secretaris (verkort) /vaststelling jaarverslag.
5. Financieel jaarverslag 2023 door de penningmeester.
6. Verslag kascommissie door de heren A. Gruijters en A. van Griensven
7. Benoeming kascommissie.
De kascommissie voor het boekjaar 2023 werd gevormd door Dhr. A. Gruijters en Dhr. A. van Griensven. Aftredend is Dhr.
A. Gruijters. Reservelid is Dhr. J. Sprengers. De kascommissie voor het boekjaar 2024 wordt derhalve gevormd door Dhr. A.
van Griensven en Dhr. J. Sprengers. Uit de aanwezige leden wordt een nieuw reservelid gekozen voor de kascommissie 2024.
8. Bestuursverkiezing.
Aftredend en herkiesbaar zijn: Dhr. Ton Schepers (voorzitter), Mevr. Maria Hagelaar-van Griensven (bestuurslid en redactie Seniorenwijzer)
en Mevr. Niecky van den Berkmortel-van Hoof (bestuurslid en Ledenadministratie)
Tot uiterlijk 2 dagen voor aanvang van de vergadering kunt u kandidaten voordragen. De kandidaatstelling schriftelijk in te
dienen bij het secretariaat. De kandidaatstelling moet door minimaal 5 leden ondertekend zijn en worden vergezeld van
een schriftelijke bereidverklaring van de voorgestelde kandidaat.
9. Rondvraag.
10. Sluiting.