27 augustus 2023

Happen, trappen of (in)stappen

Kom op vrijdag 22 september mee happen, trappen of (in)stappen (De Evenementencommissie).

Op vrijdag 22 september hebben wij, als evenementencommissie, weer een leuk programma in elkaar gezet. Wij gaan happen, trappen of (in)stappen in en rondom Aarle-Rixtel. Deze keer hebben we besloten om onze activiteit ook open te stellen voor niet KBO-leden. Elk deelnemend KBO-lid mag een introducé meebrengen, die op deze wijze kennis kan maken met de activiteiten en de sfeer van de KBO. En wie weet krijgen we daarna wel aanmeldingen voor nieuwe leden! Om de mogelijkheid te scheppen voor alle leden om die dag mee te doen, hebben we drie varianten.

1. Een wandeling van ongeveer vijf kilometer, waarbij onderweg wordt aangelegd bij twee gelegenheden voor een hapje. Advies: zorg voor een paar goede (wandel)schoenen; de paden zijn niet overal verhard.
2. Een fietstocht van ongeveer 20 km, met de nodige stops.
3. Een ritje met De Polderexpres, waarbij we één pauze inlassen om de inwendige mens te versterken.

De start is voor iedereen bij De Dreef. We komen daar om 11.00 uur bij elkaar en drinken daar koffie/thee met een lekker stukje vlaai. Daarna vertrekken we rond 12.00 uur voor de wandeling, de fietstocht of de rondrit. Na de nodige stops, om de inwendige mens te versterken, zijn we rond 15.30 uur weer terug bij De Dreef, waar we de middag gezellig met een drankje afsluiten.

De eigen bijdrage voor deze middag is € 10,– per persoon, dit geldt ook voor de introducés.
Omdat we slechts voor 25 mensen plaats hebben in Polderexpres willen we deze graag gebruiken voor leden die echt niet mee kunnen lopen of fietsen. U kunt zich opgeven voor deze middag bij pgroenendaal@upcmail.nl; u dient dan het verschuldigde bedrag van € 10,-p.p. over te maken naar rekeningnummer NL 22 RABO 0101411995 tnv Seniorenvereniging KBO AarleRixtel met vermelding “22 september”. Vergeet niet duidelijk aan te geven aan welke activiteit u meedoet. Dit geldt uiteraard ook voor uw eventuele introduce(s). Uw inschrijving geldt pas als het bedrag op onze rekening staat. Ook kunt u het strookje op blz. 11 invullen en samen met € 10,– p.p. bezorgen bij: Jacobine Wouters Broekelingstraat 18 Maria Hagelaar Het Klavier 4.  Inschrijvingen en betalingen dienen uiterlijk zaterdag 9 september in ons bezit te zijn. Indien u in Aarle-Rixtel woont en het voor u niet mogelijk is met eigen vervoer te komen, dan kunnen wij dat voor u regelen tegen een vergoeding van € 2,00; hiervoor graag contact opnemen met Maria Hagelaar; tel. 06-83334605