2 maart 2020

Jaarvergadering

Namens de voorzitter nodig ik u allen van harte uit om deel te nemen aan de Algemene Ledenvergadering. Deze vindt plaats op woensdag 4 maart 2020 in De Dreef.

De vergadering begint om 14.00 uur. De zaal gaat open om 13.30 uur. Uw aanwezigheid wordt zeer op prijs gesteld.

Mocht u verhinderd zijn, dan graag even afmelden bij de secretaris (john.pezie@gmail.com of 382239) Phaffstraat 19.

AGENDA:

1. Opening door de voorzitter
  2. Herdenking
  3. Mededelingen
  4. Goedkeuring verslag jaarvergadering d.d. 3-4-2019
  5. Jaarverslag secretaris (verkort) / vaststelling jaarverslag
  6. Financieel jaarverslag 2019 door de penningmeester
  7. Verslag kascommissie door mevr. T. Vlamings en dhr. P. Hoeben
  8. Benoeming kascommissie 2020. De kascommissie werd in het verenigingsjaar 2019 gevormd door mevr. T. Vlamings en dhr. P. Hoeben. Aftredend is mevr. T. Vlamings. Reserve lid is dhr. J. Seijkens. In 2020 wordt de kascommissie derhalve gevormd door dhr. P. Hoeben en dhr. J. Seijkens. Uit de aanwezige leden wordt een nieuw reservelid gekozen.
  9. Bestuursverkiezing. Aftredend en herkiesbaar zijn onze bestuursleden, mevr. Jacobine Wouters–van den Elsen en mevr. Bea van den Berk. Tot uiterlijk 2 dagen voor aanvang van de vergadering kunt u kandidaten voordragen. De kandidaatstelling schriftelijk in te dienen bij dhr. John Pezie. De kandidaatstelling moet door minimaal 5 leden ondertekend zijn en worden vergezeld van een schriftelijke bereidverklaring van de voorgestelde kandidaat.
  10. Rondvraag
  11. Sluiting